3 Temmuz 2014 Perşembe

KAHVALTILIK MİNİ PİZZA

Bu gece canım birden sucuk istedi. Saat 1'de arabanın anahtarını alıp kendimi sokağa attım.  :) Uzun süre açık bir mini market aradım. :) Buldum, geldim ve sonunda bu garika tarifi yapmaya kadar verdim. :)

KAHVALTILIK MİNİ PİZZA

MALZEMELER

2 su bardağı su
1,5 tatlı kaşığı maya ya da yarım paket yaş maya
1,5 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı şeker
5 su bardağı un

IÇI IÇİN

Sucuk, kırmızı biber, yeşil biber, kaşar peyniri ve kekik...
Arzuya göre başka şeyler de ekleyebilirsiniz.

YAPILIŞI

Hamur malzemelerini yoğuralım ve mayalanması için bekletelim. (Normalde akşamdan sabaha bekletilir fakat ben aniden karar verdiğim için 1 saat beklettim :)) ) Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp açalım içine malzemelerimizi koyup kapatalım. Sonra az yağlı bir tavada pişirelim. Vee sahurda servis yapabiliriz. :) Sucuk susatır diyebilirsiniz, endişelenmeyin bizde kimse susamadı. :) AFİYET OLSUN. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder